[ Select english language ]

[web mail]
LJUBLJANA
 
 
|   Domov   |   Predstavitev   |   Izobraževanje   |   Raziskave in razvoj   |   Projekti   |   Novice   |   Skupina LECAD   |   Stare spletne strani   |
         
   
 
   

Aksiomi izdelkov

Aksiomi izdelkov (maj 1998, Jože Duhovnik):
  • Izdelek je tehnično-kulturna vrednota.

  • Izdelek je materialna rešitev določenega dopolnjenega procesa v naravi, ki ga je človek prepoznal kot problem.

  • Izdelek v naravi nastane (zaživi), se v njej uporablja (z njo živi) in se mora v naravne elemente povrniti.

  • Vsako okolje ima njemu primerne izdelke.

  • Vsak izdelek je namenjen določenemu uporabniku.

  • Izdelek, ki nima uporabnika, ni izdelek, ampak je materialno kosovni sestav.

  • Izdelki, ki izstopajo v določeni okolici (so z njo nekompatibilni), se lahko ohranijo kot določena tehnično-kulturna vrednota (eksponati).

  • Izdelki, ki so nekompatibilni z okolico in niso eksponati se morajo povrniti v naravne elemente.

  • Izdelek vzpodbuja tehnologijo uporabe in izdelave ter podjetništvo.